Specjaliści od dobrego smaku

Producent dań obiadowych w puszkach

Rodzinna Manufaktura konserw

IRON CHEF to fine foodowe konserwy prosto z rodzinnej restauracji. Wszystko zaczęło się w 2010 roku, kiedy postanowiliśmy podzielić się naszą miłością do kuchni z mieszkańcami woj. lubuskiego. Tuż pod Zieloną Górą powstał Żabi Dwór Hotel & Spa. Latami nabieraliśmy doświadczenia, poznawaliśmy ciekawych ludzi, organizowaliśmy różnego rodzaju eventy, szkolenia gastronomiczne i wyjazdy.

Z czasem wyprodukowaliśmy własne kiszonki, koreańskie kimchi, postawiliśmy na własne wędzone mięsa, sery i kiełbasy. Wreszcie, stało się dla nas jasne, że idealnym sposobem, na utrwalenie smaków, zapachów i doświadczeń kuchni Żabiego Dworu będzie zamknięcie ich w puszce. Po wielu próbach, testach, porażkach i sukcesach udało nam się skoncentrować wszystko, co najlepsze w naszej fine foodowej konserwie. Brzmi niewiarygodnie? Wkrótce przekonacie się o tym na własne oczy.

Wszystko zostaje
w rodzinie

Konserwa...
Zawsze... Wszędzie...

Konserwy kojarzymy z prostym, często niezbyt wyszukanym produktem z marketowej półki. Jasne - są zwolennicy takich produktów, ale nie jesteśmy tu, aby ich oceniać ;).

Puszki  rzemieślnicze IRON CHEFA przełamują stereotyp. Oferują dania o restauracyjnym smaku i jakości, długim terminie przydatności i recepturze zawierającej jedynie wysokiej jakości produkty.

NASZE Serce
czyli ŻABI DWÓR

Restauracja w Żabim Dworze to miejsce stworzone z duszą przez Państwa Woźniakowskich, gdzie serce i pasję widać nie tylko na talerzu. Wyjątkowe wnętrza restauracji sprawiają, że Goście czują się wyśmienicie i wyjątkowo celebrując spędzone chwile w gronie rodzinnym.

Smacznie, zdrowo, sezonowo – Żabi Dwór może pochwalić się wyjątkową kuchnią, opartą na produktach z własnych upraw! Sekretem kuszących smaków są tradycyjne, polskie receptury i obsługa na najwyższym poziomie.

NASZE Serce
czyli ŻABI DWÓR

Sprawdź jak smakują konserwy prosto z restauracji!